10/26/2012

something to fill my closet

Maanantaisen Turkureissuni päämääränä oli talvitakin löytäminen ja mukaan lähti se tässä postauksessakin näkynyt Zaran takki. Lisäksi kaappientäytteeksi päätyivät tämä paita, Cubuksesta iso, viininpunainen ja lämmin huivi (josta en saanut fiksunnäköistä kuvaa koska alkoi olla jo niin pimeää buu) ja allanäkyvät:

Maailman söpöimmät yöhousut H&M:stä. Tekee mieli pistää noi jalkaan joka kerta kun tuun kotiin...

Gina Tricotista huulipuna (luonnossa fuksianpunainen, kuvassa jotain ihan muuta), kynsilakka ja huulikiilto. Viimeksi oon käyttänyt huulikiiltoa varmaan joskus ala-asteella, mutta toi oli niin kivan värinen että oli pakko ostaa!

Marianne suositteli tätä H&M:n eyelineria mulle varmaan vuosi sitten, mutta se aina joko unohtunut tai ollut loppu. Nyt ostin ja pakko todeta sama: tää on ihan törkeän hyvä! 

H&M:ltä lähti mukaan myös pitkään etsimäni hair cuff. Tollasta suljettua mallia oon etsinyt varmaan puoli vuotta, mutta aina kun oon käynyt Hennesillä, siellä on ollut jäljellä vain kultaisia. Siispä ostin kesällä ton avonaisen cuffin, joka varmaan päätyy nyt jonkun kaverin varastoihin koska toi toinen on mielestäni kivempi.

Ja viimeisenä vielä Glitteristä iPhonelle uudet kuoret!

3 kommenttia:

S kirjoitti...

Itsekin olen käyttänyt kyseistä eyelineriä, mutta olen huomannut että eyelineri valuu helposti, joten laitan mustaa matte luomiväriä kulmasiveltimellä taputtaen eyelinerin päälle niin se ei pääse valumaan minne sattuu. :) xx

emma kirjoitti...

mulla ei ainakaan vielä oo käynyt noin, mutta hyvä tietää!(:

ddddddd12234 kirjoitti...

Love the pajama pants! xo

http://daisychandwars.blogspot.com/