12/28/2012

2012 2/2


Heinäkuun ja koko vuoden ehdoton kohokohta oli matka New Yorkiin.


Elokuussa alkoi lukio ja kesätyöt loppuivat. 


Syyskuussa katselin aika paljon leffoja, niin vanhoja lemppareita kuin uudempiakin. Lisäksi söin ilmeisesti koko ajan, sillä ruokakuvia löytyi niin paljon....


Lokakuussa tehtiin Mariannen kanssa pari lehtijuttua niin valokuvaajina kuin toimittajinakin. Toivottavasti samantyyppisiä juttuja tulee ensi vuonnakin, niitä on tosi kiva tehdä (ja rahaa tulee!).:)


Tuntuu, ettei marraskuussa tapahtunut yhtään mitään. Siltä ajalta ei oo juurikaan kuvia, enkä jaksanut kirjoittaa tännekään. Mulla oli varmaan joku ihme syysmasennus päällä, koska joka päivä olin ihan vittuuntunut, enkä jaksanut tehdä mitään.:/ Edit: huomasin just että oon kirjottanut tohon november marraskuun sijaan:D


 Tän kuun tapahtumia en jaksa kauheasti selostaa koska juuri vähän aikaa sitten oon niistä tänne kirjoitellut. Mutta joo, joulukuuta ja samalla vuotta 2012 on jäljellä nyt enää pari päivää, apuaa. Sitten täytyy taas opetella kirjoittamaan 2013 kaikkiin juttuihin, tää on joka vuosi niin hankalaa mulle kun en ikinä muista!:D

Ei kommentteja: