12/13/2012

november and december in photos

Ajattelin, että olisi taas aika laittaa puhelimen kätköistä löytyviä otoksia tänne blogiin, joten tässä tulee marras-joulukuu-ajalta kuvamateriaalia.


1 Meidän vanha kaverikuva kolmos- tai nelosluokalta, jonka Eve löysi jostain. Tää saa joka kerta hymyilemään.:) / 2 Joku oma naamakuva otettu silloin kun ei vielä ollut lunta.


1 Ja sitten tuli sitä lunta ja nyt sitä alkaa jo olla aika kiitettävät määrät. Joudun koulumatkalla kulkemaan auraamattoman polun kautta, siellä joka päivä rämmin epätoivoisesti läpi viisimetristen kinosten.... / 2 Empun kanssa hypyllä kirjastossa.


1 - / 2 Joulukoristeita etsiessä löysin meidän kaapista kaikki mun vanhat lempparijouluelokuvat! Sovittiin jo tyttöjen kanssa että katotaan noi lomalla(:


1 Käytiin isänpäivän ja veljen synttäreiden kunniaksi katsomassa perheen kanssa Skyfall (joka oli muuten aivan törkeän hyvä!) ja sen jälkeen ravintolassa. Söin varmaan yhden parhaimmista aterioista ikinä: pääruuaksi purjopiirasta ja jälkkäriksi crème brûlée, oijoi... / 2 Marianne ja minä vahdittiin maailman suloisinta Samia<3


1&2 Kävin parturissa, kuten kerroin. En tiedä huomaako kukaan teistä eroa, mutta edestä hiuksia leikattiin epätasaisiksi ja pituuttakin otettiin pois kymmenisen senttiä. Paljon kivemmat mun mielestäni näin!


1&2 Ostin Ginasta 10 kynsilakan pakkauksen (ostan ihan liikaa lakkoja, nyt en hanki uutta pulloa ainakaan ennen kesää!) ja siinä on ihan superkivoja sävyjä. Ykköskuvassa näkyy muuten pätkä Vettä elefanteille -kirjasta, joka pääsi mun suosikkikirjojeni joukkoon, aivan loistava!


1 Meillä oli Mariannen kanssa tylsää uskonnontunnilla, joten koristeltiin Neitsyt Maria. Älkää kysykö. / 2 Pidettiin veljen kanssa Top Chef, jossa kummankin piti tehdä alkuruoka, pääruoka ja jälkiruoka. Joo oon saattanut katsoa liikaa kyseistä ohjelmaa... No kuitenkin tossa näkyy mun ranskalainen menuni, joka onnistui tosi hyvin!


1 Tilasin muutaman New York -kuvan. Pelkään vaan että tää mun läppäri räjähtää kohta, sillä sen sisällä on niin paljon kuvia ja päätin pelastaa edes osan. Samassa tilauksessa tuli vähän muitakin kuvia, niistä lisää huomenna! / 2 Minä taas, hiukset näytti vaan niin kivoilta että täytyi napata kuva.


1 Meidän pikkujoulupiparien koristelut oli aika omaa luokkaansa (saa arvata mitä kuvan pipari esittää:D). / 2 Evellä on maailman söpöin tonttulakki!


1 Frozen yoghurt joululahjashoppailujen lomassa. 2 Luistelukisoihin lähdössä.

Ei kommentteja: